طریقه خرید شارژ مستقیم از طریق وبسایت ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 1095
نویسنده : اس ام اس

طریقه خرید شارژ مستقیم از طریق وبسایت ایرانسل

همانطور که می دانید شارژ مستقیم و یا TopUp روش جدیدی است اپراتورها این روزها ارائه کرده اند با استفاده از این روش نیاز نیست که کد 16 رقمی شارژ خریداری شده را وارد سیم کارت خود نمایید و پس خرید شارژ به طور اتوماتیک مبلغ خریداری شده به اعتبار شما افزوده خواهد شد.

به منظور خرید شارژ به این صورت شما میتوانید به وبسایت ایرانسل به آدرس http://92.42.51.224:6001/directTopUp/TopUpController مراجعه نمایید علاوه بر این شما می توانید به وبسایت ایتور مراجعه کرده و سپس به بخش خرید شارژ مستقیم بروید و مبلغ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

روش های خرید شارژ


تهیه شارژ از طریق دستگاه های خودپرداز

توجه داشته باشید که شما مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ها کارت شارژ ایرانسل خریداری نمایند. برای استفاده از این روش ابتدا کارت بانکی خود را در خودپرداز های بانک طرف قرار داد ایرانسل وارد نمایید سپس در صفحه ی اصلی گزینه خرید شارژ را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی ایرانسل را انتخاب کنید.

و حال مبلغ شارژی را که نیاز دارید از بین گزینه های، شارژ هزار تومانی، دو هزار تومانی، 5 هزار تومانی، 10 هزار تومانی و 20 هزار تومانی انتخاب نمایید.

بعد از این مرحله خودپرداز رسیدی را چاپ می نماید که کد شارژ بر روی آن درج شده است کد شارژ را می توانید با کد دستوری زیر وارد نمایید: #کد شارژ 12 یا 16 رقمی*141*

توجه داشته باشید که بانک هایی که طرف قرار داد ایرانسل می باشند و می توان با استفاده از خودپرداز های آن ها شارژ تهیه نمود به شرح زیر می باشد:پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا،  موسسه اعتباری توسعه، صادرات، کشاورزی، اقتصاد نوین، ملت، آینده، ملی.

منبع: روش خرید شارژ ایرانسل




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

غیر فعال شد !






RSS

Powered By
loxblog.Com